GRATTIS JUSTIN! ♥

Helt otroligt att du blir 19 hela år idag, kommer ihåg då man firade dig som 16 åring, det känns som igår, Åh! det går så fort, jag kan inte beskriva med ord hur stolt jag är över dig och hur mycket jag älskar dig, vilket jag inte trodde man kunde i en kändis man aldrig träffat, men det är något helt annourlunda med dig, du sprider glädje och kärlek genom att sjunga, Jag kan inte beskriva längtan och lycka tills jag kommer få se dig den 24 april. Lyckan då min bästavän sa att jag skulle få två biljetter, Min dröm ska äntligen få bli sann, och det uppskattas så otroligt mycket, Ett liv utan drömmar är bara TRIST och ärligt talat så hade jag inga drömmar innan jag blev helt besatt i dig! Man har något att kämpa för, vilket gör allt så mycket intressantare, du är ett stort mirakel Justin, När gud satt ner dig på Jorden måste det ha varit för att förändra världen, ge folk något att tro på, Nu ska jag ut och njuta i det fina vädret, vilket jag märkt nu.. det är alltid sol på din födelsedag, Grattis på 19 årsdagen Justin jag älskar dig! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback